Adana'da Ders Zili Çaldı

Adana'da 521 bin 929 öğrenci, iki haftalık yarıyıl tatilinin ardından 2024-2025 eğitim öğretim yılının ikinci dönemine başladı. İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından öğrenciler heyecanla sınıflarına girdiler. Okullar, tatil sonrası öğrencileri yeniden ağırlamaktan mutluluk duydu. Öğretmenler de öğrencilerini karşılarken yüzlerindeki mutluluğu gözlerden kaçmadı. Eğitimciler, yeni dönemde öğrencilere daha verimli bir eğitim-öğretim süreci sunmayı hedefliyor. Okul yönetimleri, öğrencilerin güvenli ve sağlıklı bir ortamda eğitim almalarını sağlamak için gerekli tüm önlemleri aldı. Yeni dönemde başarı ve mutluluk dolu bir yıl geçirmeleri temennisiyle öğrenciler derslerine başladılar.

Mersin ve Diğer İllerde Eğitim Yeniden Başladı

Mersin'de 417 bin 757 öğrenci, yeni dönemin heyecanını yaşadı. Akdeniz ilçesindeki Şehit Savcı Mehmet Selim Kiraz Ortaokulu'nda da öğrenciler ders başı yaptı. Öğrenciler, uzun bir aradan sonra yeniden arkadaşlarıyla buluşmanın sevincini yaşadılar. Okulların temiz ve düzenli olması, öğrencilerin derslere daha istekli katılmalarını sağladı. Öğretmenler, öğrencilerin yeni dönemde başarılarını artırmak için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarını belirttiler. Yeni dönemde düzenlenecek olan etkinlikler ve projeler ile öğrencilerin öğrenme süreçleri desteklenecek. Yeni eğitim dönemine dair heyecan ve umut dolu beklentiler hakimdi.

Osmaniye ve Hatay'da Okullar Canlandı

Osmaniye'de 150 bin öğrenci ve 10 bin öğretmen, Güneysu İlkokulu'nda düzenlenen törenle yeni döneme başladı. Hatay'da ise 398 bin 338 öğrenci ve 23 bin 256 öğretmen derslere geri döndü. İskenderun ilçesindeki Nezahat Çeçen İlkokulu'nda düzenlenen törende İstiklal Marşı okundu ve öğrenciler coşkuyla derslerine başladı. Depremden etkilenen bölgelerde eğitime devam etmenin önemi vurgulandı. Okulların deprem sonrası iyileştirilmesi ve öğrencilerin eğitim hayatlarına devam etmelerinin sağlanması için büyük çaba sarf edildi. Öğrencilerin yaşadıkları olumsuzlukları geride bırakıp, eğitimlerine odaklanmaları hedeflendi. Yeni dönemde, hem akademik başarının hem de sosyal ve duygusal gelişimin desteklenmesi amaçlanıyor.